Sofia var namnet

"livet deluxe"

OH MY, THANK "GOD" IT'S FRIDAY

Publicerad 2013-08-30 18:48:00 i Skitsnack,

då är klockan några minuter över halv sju. älskade lagar mat till oss, grillen är tänd och jag sitter med en drink bredvid mig och skattar mig lycklig till livet mitt! 
idag är jag officiellt ingen donkenarbetande längre (slavarbetande.. lol). hur det känns? KONSTIGT! så sjukt jävla konstigt! men fan vad bra det känns, att äntligen kommav vidare i livet och.. kanske bli något? allt hänger på matten och hur bra jag gör ifrån mig på hantverksdata! håll tummarna för mig.
 
ikväll firas det med skumpa, ost&kex! 
jag och hjärtat. 
så taggar vi till imorgon, axwellset. NICE!
 
godkväll världen!
 
tack mcdonalds för allt jag gett och fått tilbaka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela