Sofia var namnet

"livet deluxe"

vi lossade oss från förr

Publicerad 2013-08-22 17:51:00 i Skitsnack,

jag satt just och skummade igenom en blogg. min fina vän Kim, som jag inte träffat på år och dagar, som jag saknar och som alltid kommer ha en plats i mitt hjärta! jag står fortfarande fast vid att hälsa på dig en helg framöver, för jag längtar efter att få träffa dig, men jag vet att du mår bra nu och har det super! vilket glädjer mig.
 
du en av få som verkligen inspirerat mig, framför allt för att du har vågat och du vågar! gjort om dig själv så du trivs med dig själv och vågar leva ut till den du verkligen är! du kämpar i din vardag och visar andra vad du kan och att du kan! du har en bra själ och du är en grymt bra tjej utan och innan. och jag vet, att den Kim jag känner fortfarande är du, densamma fina tjej jag lärde känna för, sex år sedan?
vi tog oss fria och låste upp de kedjor som höll oss fast, i det gamla. vi lever det liv vill vi leva. 
 
jag saknar dig!
värd att följa, hon inspirerarhttp://kiiims.blogg.se/
och snygg är hon också. puss.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela