Sofia var namnet

"livet deluxe"

year zero:

Publicerad 2013-08-21 17:26:04 i Skitsnack,

jaha, tillbaka på donken igen! 
trött, ont i halsen, snorig, varm, ont i ryggen och kroppen.. bara massa elände! tror närmare bestämt min nylagade AC gett mig en redig förkylning, vilket då känns rätt tryggt då det faktiskt inte är någon form av sjukdom, bacill etc - bara en förkylning! den borde lägga sig om ett par dagar. och så har jag ju fått en extra medarbetare eftersom jag inte kunde sjukskriva mig, score.
vill ju faktiskt innerst inne vara där mina sista dagar, visa mig störst, bäst och vackrast! skämt åsido.
 
mina semesterdagar är kirrade till denna lön i alla fall, så nu jäklar betalas glasögon, dator och mina balkongmöbler av! dessutom är en tid hos tandläkaren bokad och vi fick vår grill idag. försäkringspengarna får sparas på separat konto till nöden kräver dem! 
 
ja, det går rätt bra nu tycker jag. 
ändå har jag en oro i magen.. kan det vara för jag ska in i en ny framtid i september? may so be.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela