Sofia var namnet

"livet deluxe"

- den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. eller?

Publicerad 2013-02-13 21:28:00 i Skitsnack,

jag bara undrar, var är du ikväll?
vad händer i din del av stan?

skypeat med hjärtat i lite mer än en timme och oj vad tiden går fort när man har kul.. kan det snälla bli torsdag om en vecka imorgon? helst igår. kände mig lite väldigt mycket ensam igår, men idag känns det mycket bättre. har kommit undifund med att det beror på hur trött jag är. och istället för att gräva ned mig i sorg och tårar gick jag och la mig. det var en fantastisk själ som gav mig det rådet för ett tag sedan (puss på dig!) och det funkar också. mycket. 
 
så får jag tacka min fina syster för dagen, hon en mycket nöjd tjej den här Sofia. finaste syster!
#pain #killer
 
 
håkan session innan sängen.
längtar till götet i juni med fina M!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela