Sofia var namnet

"livet deluxe"

21D

Publicerad 2013-02-18 21:21:00 i Skitsnack,

jag hamnade slutligen i mammas soffa (min f.d, som för övrigt är helt fantastisk). skulle hjälpa styvfar att göra en säkerhetskopia på telefonen och fick i utbyte lax med potatis och stuvad spenat till middag! och två stycken biljetter till sportfiskemässan som hjärtat ska få. han är bra snäll min styvfar.
 
vi är jätte svensson och trycker i oss godis till familjen annorlunda. på en måndag sådära. min lediga dag imorgon får bli min nionde dag på mcjob som jag numera skulle kunna kalla 'mitt andra hem'. träffar ju mina arbetskamrater och spenderar mer tid där än i mitt hem med mina kids. 
 
ja, förutom jobbet så tog jag mig i kragen och gick in på drop-in tid för cellprov. känns ju minst sagt rätt lustigt att dra ner byxorna och smälla upp benen för en främling som ska gräva i underlivet på en (får ursäkta mina grova ord), men det gick ju bra det med. nu hoppas vi på att allt står rätt till i den här livmodern. lol.
passade på att ta mig till solariet efteråt,
fyfan vad skönt. nu är det en gång i veckan som gäller.
att jag blev en tomat bör inte nämnas..
 
 
nu är det bara tandläkarn kvar och synundersökning inkluderat att köpa glasögon.
båda är tidsbokade. så himla duktig tjej den här. 
 
världens bästa måndag, för snart är det torsdag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela