Sofia var namnet

"livet deluxe"

alla hjärtans dag

Publicerad 2013-02-14 12:38:00 i Skitsnack,

i min värld har ju aldrig alla hjärtans dag varit något märkvärdigt. en dag alla gulliga par gör massa gulliga saker och man köper gåvor till varandra, la la la. bara massa larv.
 
så får jag ett samtal om att någon skickat blommor till mig. jag börjar ju stor gråta såklart. och så knackar det på dörren och jag öppnar mitt paket, så kom där en flod med tårar igen. jag tror mitt hjärta slutade slå för en sekund.
 
kan aldrig beskriva med ord hur fin jag tycker att du är och hur mycket jag uppskattar din kärlek.
jag älskar dig min kristian!
 
 
 
 
 jag tror min syn just förändrades kring alla hjärtans dag..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela