Sofia var namnet

"livet deluxe"

alltså lol.. i mängder.

Publicerad 2013-02-11 15:36:00 i Skitsnack,

tanken slog mig idag. blondiner. eller det spelar egentligen inte jävla roll vad dom har för hårfärg. det är bara den typen av människor. dom ser likadana ut, dom pratar likadant och dom är så sjukt jävla blåsta allihopa. samma kläder, samma smink, samma hår, samma snobbiga tal, samma naglar, samma tatueringar, samma samma samma. och jag kan medge att dom ser bra ut och säkert är jätte roliga, men dom har ju fan inga jävla hjärnceller alls och har ingen aning om vad logiskt tänkande är.
 
but I guess that's what the guys likes.
 
ibland är jag ganska glad att jag är jag.
både till mitt inre och yttre. 
ingen blåst jävla bimbo.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela