Sofia var namnet

"livet deluxe"

blaj blaj

Publicerad 2013-02-24 20:25:00 i Skitsnack,

då var det söndag igen och ja, hjärtat har lämnat Stockholm igen. som jag skrev tidigare, det känns sådär. men det är ju inte föralltid (som man egentligen aldrig ska prata om, fniss) och jag är fortfarande sjukt glad för hans skull. det skulle ju inte skada om man själv skulle försöka "säkra" sin framtid en smula och göra något man tycker är kul. men skolan är ju på gång, väntar bara på att portarna ska öppna så man kan söka och jag hoppas så enormt mycket på att jag kan komma in.
 
det är så lustigt hur mycket ekonomi jag läste i skolan och fick högsta betyg i alla ekonomiämnen, men den där jävla matten. jag ångrar så sjukt mycket att jag inte läste matte C, då hade man förmodligen kunnat få en framtid inom ekonomin. dock är det ju inte det jag tycker är kul så det blir medicin. arbetsterapeut står högst på listan och därefter sjuksköterska. kommer jag inte in blir det förmodligen komvux och matte C, kanske att jag försöker höja upp mitt betyg i matte B först. 
 
så ja, framtidsplanerna finns. frågan är bara om dom vill låta mig komma dit, vilket återstår att se. intressant.
 
och att bero på något annat, jag har haft en suverän jävla helg. suverän.
sen att det blir lite kaos som vanligt när man festar i siggis, det är ju en smäll man får ta. det är kul så länge det varar och man får passa på att njuta varje minut av sitt liv! om det är något jag har lärt mig så är det att det du inte dör av stärker dig. ohja - visdom 1:8.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela