Sofia var namnet

"livet deluxe"

dessa måndagar

Publicerad 2013-02-25 20:27:00 i Skitsnack,

inte riktigt vilken som helst, löningsmåndag vilket gör att vardagen blir lite lättare. dock är den ju typ slut imorgon och man grinar inombords i mitten av månaden i slutändan ändå, fniss, men det får åtminstonde kännas bra för en stund. kylen och frysen är fylld, kroppen har bränts av solariumet denna måndag med (finnar, gå och dö. jag vill ha en bastu!) och jag har äntligen, äntligen kirrat nya glasögon. dock är kan jag ju inte anse dom som mina förrän avbetalningen är klar, men äntligen. lättnad inombords. och hon som tog hand om mig var typ den bästa optikern jag haft genom tiderna (och då har jag haft en del under mina snart tjugofyra år). tydligen är mitt synfel väldigt ovanligt och jag har väldigt stor skillnad på ögonen och är rekommenderad till att använda linser till största delen och glasögon för att vila ögonen mellanåt. linserna ger mig en mer korrekt bild av världen som glasögonen inte kan ge mig. inte undra på att jag föredrar linser. tack.
hur som helst så blev det ett par svarta ray bans med en diskret genomskinlig linje av grönt innanpå glasögonen. jätte fina, jätte nöjd. nu längtar jag till dom är klara. 
 
för övrigt jätte trött och sitter med extremt dåligt samvete. 
jag har världens snällaste pojkvän som hjälper mig att få gå på summerburst.
 
vad köper man för fint till någon som typ redan har allt och som alltid skämmer bort mig? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela