Sofia var namnet

"livet deluxe"

det är något fel på den här världen..

Publicerad 2013-02-20 20:22:00 i Skitsnack,

FAN I HELVETE OCKSÅ! FAN!
precis så känner jag just nu.
 

att verkligen inte förstå varför är det som gör mest ont och jag fäller en tår varje gång.
vi har inte umgåtts på mycket länge, men när vi växte upp och när vi upptäckte livet var du en väldigt stor del av mitt liv och det gör så sjukt jävla ont att du inte längre är med. du har valt en annan väg, en annan värld och jag hoppas verkligen du funnit det du inte kunnat finna i denna värld. älskade fina människa.
du lämnade oss mer än förtidigt. 
 
föralltid saknad, aldrig glömd.
vaka över mig och alla andra, låt inte himlen ta fler änglar.
det gör så jävla ont. att du är någon annanstans, att aldrig mer få krama om dig.
 
det var väldigt fint i minneslunden, för dig - bara dig.
vila i frid tanya.
 
 
 
dom bästa orden för dig,
du var perfekt.
- henek.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela