Sofia var namnet

"livet deluxe"

det fantastiska livet

Publicerad 2013-02-11 20:34:00 i Skitsnack,

tvåtusentretton är en 'no more look back' och det har jag verkligen uppnått hittills (jag försöker iaf!). så gräver jag runt på min externa hårddisk och finner där det gamla festivallivet. glädje, skratt och lycka oavsett väder och oavsett kläder.
det är då jag inser vad lyckligt lottad jag är, som fått uppleva så mycket fantastiska saker. all den musik jag sett och hört och allt det jag fått uppleva med mina vänner. och som jag fortfarande gör. musik förenar människor på det mest fantastiska sätt.
 
det vet vi, milove.
'framåt för evigt'
 
se tillbaka på de lyckliga stunderna, för de kommer alltid värma i hjärtat. 
och glömma & förlåta de olyckliga sakerna som hänt i livet.
allt händer av en anledning och allt det som hänt har lett mig, hit.
 
hultsfred '08
 
let us never forget.
jag har älskat och jag älskar idag, imorgon och för resten av mitt liv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela