Sofia var namnet

"livet deluxe"

en bra söndag

Publicerad 2013-02-10 20:37:00 i Skitsnack,

sitter i min soffa med min bebis och är allmänt lol.
(dock får man inte uttrycka sig säger olle, men jag gör det ändå).
 
fixar lite med min spotify, nu är playlistsen mycket bättre. jag kan ju inte påstå att jag föredrar en håkanlåt mitt i allt dubstep och allt vad det är. han fick en egen tillsammans med kaptenen och kent bland annat. struktur, ordning och reda. mina andra namn.
 
dagen har bestått av jobb och efter det en massa inhandling av mat och allergitabletter med min syster. efteråt bar det hem och där väntade städning. flytta på skrotbilen framför min (lol) för att komma in i förrådet. katastrof. organisera och flytta om. nu är det snyggt båda i min lya och i mitt förråd. nöjd tjej. och ännu mer nöjd blev hon när hon såg att hennes far kopplat in hennes diskmaskin. du är bäst papi, på riktigt. nu fattas bara min dimmer i vardagsrummet som han ska fixa senare i veckan. vad skulle man göra utan sina föräldrar? 
 

ja, hjärtat har inte så mycket att säga idag. hon är nöjd idag.
 
fast jag skulle ju jätte gärna vilja låna den här finaste liam föralltid. long time no see. hon som alltid fanns vid min sida och fortfarande finns där, men på avstånd. igår, idag, imorgon. puss
 
 
 
 
iloveyou.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela