Sofia var namnet

"livet deluxe"

ibland önskar man att man var född rik..

Publicerad 2013-02-12 17:23:00 i Skitsnack,

jag måste ju säga att jag är så jävla duktig.
jag har faktiskt lagat mat var eviga dag sedan.. ja december i alla fall och med det haft matlåda varje dag sen dess. jag har inte plattat håret (med undantag från typ två dagar) denna månad och jag har inget smink alls när jag jobbar numera. man blir ju liksom ändå svettig, flottig och äcklig så vill man hitta på något efteråt måste man ändå duscha före. spara pengar på det där alltså. dessutom har jag tänkt låta håret vila från hårfärg ett tag.
förvisso så ser jag jätte sliten ut och inte mindre finnig direkt, men det betyder fortfarande att jag tar hand om mig själv och spar pengar på det jag kan.
 
min garderob har sett likadan ut sedan jag kom hem från USA. oktober senast jag köpte något. å då var det typ ett par jeans och en stickad tröja. så får väl skämmas lite när jag säger att jag beställde fem plagg idag.. man behöver faktiskt nya kläder ibland.
 
en skjorta, ett par leggins, en svart vårhalsduk, en svart kjol att ha till vad som samt en t-shirt med jamaicas flagga på (OL ftw!).
 
hoppas på fetlön då. men det borde jag väl få unna mig när man jobbat 180-190h på en månad, två månader i rad nu. mars blir tredje. let's do this.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela