Sofia var namnet

"livet deluxe"

innan tio hos mig

Publicerad 2013-02-15 09:48:49 i Skitsnack,

fy, stängde igår och så jobbar man ett dagpass till sju ikväll. rätt hårt liv. lyckades dock fiffla till mig så jag kunde börja elva idag istället för tio. 
 
tror dock min kropp börjar säga till mig nu att den inte vill jobba såhär mycket längre till. att jag får ont i musklet och så vidare, det hjälper inte för det skiter jag i, det går över. men nu har något knas satt sig i mitt ansikte. vaknade upp av att jag hade sjukt ont kring ögonen och tänkte att det nog mest var för jag är trött. men ena ögat är svullet runt om, helt rött och jag kan knappt sätta på lite concealer där. då är det något som är fel. men vi kämpar på ett tag till så går det nog över!

en månad till ska jag nog orka. har jobbat in en extra vecka på sex veckor i alla fall (i tid).
heja mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela