Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag är lyckligare nu

Publicerad 2013-02-06 20:47:00 i Skitsnack,

jag saknar min beeby såå mycket att ord inte kan förklara, men det glädjer mig själv så sjukt mycket att jag kan må såhär bra och vara såhär glad trots att han inte är hemma. trodde mer att jag skulle ligga gråtandes av sorg. men jag mår bra! bra bra bra. någon som förtjänas att stöttas är han. så mycket som du sliter däruppe skulle jag inte klara av. heja du. jag tänker på dig hela tiden!
 
du är den finaste jag mött. 
du är inte tuff å hård å kall som andra,
du har väckt upp det jag trodde var dött..
när du tar mig får min kropp frid,
och tar mig bortom rum och tid.
 
inspiration från astrologen.
sjukt vacker sång.

sitter och njuter av min nya bebis med lurarna på som stödjer rosa bandet för övrigt (credcred). äntligen! har länge väntat på att få min gamla dödsförklarad så jag kunnat byta upp mig. förvisso är den ju bara "till låns" till det att hela beloppet är betalt. viktigt viktigt!
 
såfinsåfinsåfin
 
 
skulle kunna sitta uppe hela natten.. men det går ju riktigt inte. visade världen imorse hur omänskligt det är att gå upp före klockan fyra och tog sovmorgon till tjugo över fem. skämt åsido. måste säga jag är väldigt duktig på att gå upp med klockan, men jag hatar att försova mig - när det väl händer.
såååå sängen nästa då. 
 
och jag som ville jätte mycket skypea med beeby..
en annan dag! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela