Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag sa, jag älskar dig

Publicerad 2013-02-24 18:52:00 i Skitsnack,

hej då är aldrig föralltid.
 
ikväll var det fanimej helvete jävla jobbigt. gråten i halsen och jag ville bara skrika. jag vill att du ska vara här hos mig, sitta bredvid mig och hålla om mig. men jag vet, det går inte.
 
det känns som att första gången var den lättaste och nu kommer det bara bli svårare och svårare, samtidigt som det känns om det bara kommer att bli lättare inom sinomtid. och jag vet att det kommer att lösa sig. du kommer ju alltid hem till mig.
 
du är absolut det finaste jag vet. 
den som någonsin skulle tänka tanken på att ta dig ifrån mig, den ska dö.
jag kommer alltid att vänta här på dig. puss milove.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela