Sofia var namnet

"livet deluxe"

låt aldrig rädslan ta kärleken ifrån dig

Publicerad 2013-02-12 18:57:00 i Skitsnack,

det är som att det inte händer på riktigt.
det är som att jag sover och drömmer om mitt liv. dejavu.
ibland känns det för bra för att vara sant. 
som att jag ska vakna upp imorgon. tillbaka i misären. 
vakna upp med känslan, med ett sms som jag hellre vill radera än läsa.
rädd för att bli lämnad ensam, igen.
rädd för att inte vara viktig längre.
rädd att kärleken är för långt bort så att den dör.
 
vissa dagar vill man bara krypa in i koppen och gömma sig.
 
livet förändras, var man än går.
lova bara en sak, att komma tillbaka.
låt aldrig rädslan ta kärleken ifrån mig.
 

"jag är inte mycket att titta på
och jag förstår om du skulle träffa någon bättre sen
jag har aldrig varit normal
bara när jag går med dig
och det kommer kanske inte
alltid vara vi två
bara sålänge våra hjärtan
klarar av att slå
men jag går inte isär
när jag går med dig"
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela