Sofia var namnet

"livet deluxe"

ljus, mat, sällskap och vin

Publicerad 2013-02-09 00:26:04 i Skitsnack,

tänkte ju att ett glas vin till maten inte kunde skada. och det gjorde det inte heller. det händer ju ofta att ett glas blir tre eller slutar på krogen. idag höll jag och mollis oss hemma, ett glas vin och god mat, massa snack kring allt och inget, zappa på facebook och youtube. chillmode. välbehövligt!
 
nu blev ju klockan två timmar för mycket, men man får ta vara på de gånger man faktiskt kan sitta uppe en stund och faktiskt hinna se klart på nio filmen. nu kallar sängen. fan va skönt att få sova ut imorgon. det fattas bara en sked när jag somnar och en bredvid mig när jag vaknar. tröjan får duga, men den börjar lukta mer.. mig nu. nåväl.
 
lite 'från och med du' och sova.
 
jag kan stirra på dig i minuter och kan inte sluta, skåda det vackra jag har och det vackra jag väntar på. 'ett sekel kan gå och jag kommer att vänta'. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela