Sofia var namnet

"livet deluxe"

modern tid

Publicerad 2013-02-19 20:29:00 i Skitsnack,

tänk vad beroende man är av teknikens värld. jag glömde mobilen hemma och var utan i ungefär sju timmar. nej, inga abstinens besvär, måste säga att det är rätt skönt att vara utan - däremot lite omständigheter kring min träff med nea halv fyra på brödboden. men det löste sig ju, tack vare min bil! å vad jag tycker om min bil ibland. 
 
körkort ftw!
 
annat för dagen då? inte ett piss. morgonjobb imorgon, sen är det torsdag. torsdag klockan nio, kan du vara om en halvtimme tack? jag längtar ihjäl mig. det är nästan som att han inte existerar på riktigt. som att jag ska vakna upp imorgon och allt bara var en dröm. nästan.
 
världens bästa tisdag. två dagar kvar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela