Sofia var namnet

"livet deluxe"

oh happy day

Publicerad 2013-02-03 20:08:00 i Skitsnack,

i just wanna make you happy, i just wanna make you feel alive.

nu har jag kysst dig hej då på arlanda och det dröjer ett tag till jag får kyssa dig välkommen hem. och det känns jätte bra. jag har inte ens gråtit. min lillesyster sa mig något klokt idag, du måste stötta honom till hundra procent och när han kommer hem och kommer hem till dig, då är han dig värd.
och mer än vad det är jobbigt stöttar jag det till hundratio procent och vet från mitt hjärta att han är äkta. det har mig gudarna visat!
 
min världens finaste som behandlar mig som en prinsessa! 
 
oj vad jag tog i så jag nästan sprack. fniss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela