Sofia var namnet

"livet deluxe"

beloving lovers

Publicerad 2013-01-23 08:49:00 i Skitsnack,

degat ner mig i soffan med en filt och smallville går på teven. den va sjukt längesen. har just lämnat den här fina k på jobb och nu är det lite ensamt, men det gör inget. jag borde försöka vila lite, somna till våra bästa år fungerar nog.
 
tre dagar jobb (med denna inkluderad) kvar, sen ledighet igen. förhoppningsvis får jag ihop minst 190h. det tycker jag är värd efter den här månaden. kriga till man dör och sova i ett annat liv - börjar bli lite av ett motto. jag har sån tur att alla fina människor i mitt liv tar mig för den jag är, accepterar mig och respekterar mig. det får mig att överleva.
 
poesi poesi, nu är det dags att fixa min tvättmaskin som läcker.
det är som vanligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela