Sofia var namnet

"livet deluxe"

coins and papers

Publicerad 2013-01-07 12:24:00 i Skitsnack,

räkna, räkna, räkna, räkna.
nytt år med nya förutsättningar (detta eviga tjatande men det är ju fantastiskt vilka möjligheter som finns!) - ta tag i ekonomin och prioritera sådant som är viktigast. detta kanske inte blir ett år för resande, men sådant finns det gott om tid till sen, men det blir ett år för att kunna hamna på banan och kunna ligga steget före! 
 
sommaren kommer åtminstonde erbjuda mig göteborg, summerburst och bråvalla festivalen (allt för mitt kära green day!). lyckas jag spara ordentligt och inte slösa så kör vi en AMS på det också och går det mig inte vägen väntar utlandet på mig i höst/vinter.
 
taggad tjej!
idag kör vi dag sex av tio på arbetet. 
heja fia, friskt humör!
 

känslan av en bra måndag för typ första gången i livet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela