Sofia var namnet

"livet deluxe"

dancing through sunday

Publicerad 2013-01-20 20:42:00 i Skitsnack,

för mig är det jätte mycket lördag. eller måndag. jag kan inte riktigt bestämma mig, det jag vet är att det är snuskigt långt till fredag, men jag vet att det kommer gå fort. magnus betner på södertörn med fina är planen, får se hur den urartar sig och slutar. på lördag händer det grejer i alla fall! dock kommer det bara dokumenteras i ord, bilder är strängt förbjudna. fortsättning följer..
 
jag må säga att jag haft en väldigt bra dag idag utan massa grinigrier. om det nu är ett ord.. jobb med en syster och massa fina och sedan bjussade min fina mor på middag. jag lever det hårda livet denna vecka med 20kr på kontot och endast grönsaker i frysen. en bit paj finns att äta i alla fall, om det skulle krisa samt massor med havregryn och mannagryn. det blir iväg och köpa nudlar imorgon. 
 
dags för game.
rollecoaster tycoon. jag är i himlen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela