Sofia var namnet

"livet deluxe"

en torsdag

Publicerad 2013-01-17 12:24:00 i Skitsnack,

det är ju helt otroligt att vara ledig såhär mitt i veckan, och dessutom ha ledig på lördag. såhär skulle man ju kunna ha det jämt! but cash don't bring in 'em self baby! hade jag inte varit dunderförkyld igår och mått som en död fisk, redo att spolas ner i toaletten hade jag ju lätt befunnit mig på arbetet just nu.
 
spenderade natten i min OP bredvid hjärtat (och jag höll mitt löfte, jag väckte honom inte en enda gång! att jag drar åt mig allt täcke jämt är ju inget ovanligt...), klev därmed upp halv sju imorse som faktiskt är en rejäl sovmorgon för mig. så fram till nu har jag hunnit:
koka upp egyptiskt te, ätit scones till frukost, sett första iron man filmen - pausat efter halva, sovit en stund och tryckt på play igen! inte missat en sekund. lovar. och nu ska jag äta lunch till iron man 2. helt otroligt. dessutom finns nyaste resident evil med blu ray kvalle på min dator. jag älskar mitt bredband.
jag undrar om han blir ledsen om jag ser den..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela