Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag har världens bästa karl

Publicerad 2013-01-19 20:11:05 i Skitsnack,

kalas för fina therese igår.
slutade med en magg med massor av fina! alltid så himla kul och man mår så bra! slutade med att jag blev lite grinig som vanligt, men det löste sig också, som vanligt. mamma tycker jag ska gå och prata med någon. men jag tror mest att jag behöver vila upp mig från allt i den här världen och sluta vara rädd.
tack återigen till han som står ut med mig. 
kärlek till tusen. bästa.
 
vaknade upp till doften av nybakt bröd som hans syster ordnat och bara massa mys hela dagen. popcorn och the avengers, som för övrigt var sjukt jävla kickass. nu vill jag se captain america. helst igår. 
 
ibland önskar man att man kunde vara tillsammans jämt så man slapp lämna..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela