Sofia var namnet

"livet deluxe"

last day of week one

Publicerad 2013-01-07 01:49:00 i Skitsnack,

jaha, första veckan i januari avklarad. 
och det känns fortfarande inte som att det är nytt år. det känns konstigt att det är januari. det är som att jag fortfarande väntar på att julen ska komma och nyårsafton äntligen ska vara här! men det var ju nyss?! varför känns allt så konstigt, hur kunde tiden bara rusa iväg som den gjort. 
samtidigt känns det ju helt jävla underbart.
 
lyckan jag har inom mig som så länge varit vilsen, som jag nästan trodde var förlorad har jag fått tillbaka. tänk vad en människa kan göra hela världen lite lite bättre - genom att existera i mitt liv. i mitt hjärta, i mina tankar och det bästa av allt, i min närhet. 
jag har lämnat allt förflutet bakom mig, äntligen.
på tolvslaget kysste vi all skit adjö. 
 
 
och så har jag fått träffa mina fina loverboys. 
katla försvann när lyckan kom tillbaka.
året har inte kunnat börja bättre.
 
 

 
 
lycka är att få tillbringa tid med de människor som får en att skratta och le. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela