Sofia var namnet

"livet deluxe"

leendet på svaj

Publicerad 2013-01-10 16:00:00 i Skitsnack,

jag vill fly.
långt bort härifrån.
detta mörker ger mig ingen som helst energi. 
jag kan inte sova, mina mardrömmar jagar mig nå extremt.
ensam här är bara jag och ljus som blåser alldeles för mycket för att vara tända inomhus.
jag har yrsel och ser svarta skuggor i ögonvrån.
försöker peppa med steve aoki och bloody beetroots och inte ens det funkar.
mitt humör sinar och mitt tålamod försvann i tisdags.
 
var är mitt lyckliga jag och min trygghet någonstans?!
 
 
Mot dollar och yen så blir döden lätt ett skämt
Du förlorade ditt krig du står ensam kvar
Och ingen kommer till ditt försvar
Så du står givakt med din rygg rak och tar fyrahundra slag "
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela