Sofia var namnet

"livet deluxe"

sjukjävel

Publicerad 2013-01-16 19:35:06 i Skitsnack,

mitt immunförsvar måste vara sämst i Sverige, men det är ju bättre sedan jag började preppa i mig massor med c-vitamin och upptäckte att konsumtionen av juice gör en bra i rätt mängder.
lite mindre sötsaker, fett och ett glatt humör med rätt inställning kan ju bidra också. 
 
idag fick jag förmodligen feber på jobbet igen och tryckte i mig en mängd alvedon för att överleva. det funkade i vanlig ordning, hurra för läkemedel!

bortskämd hos älsk med soppa och pannkaka några timmar senare och ett par pussar så mår man rätt bra igen! 
 
när man får feber är det ett tecken på att kroppen säger, 'nu får det fan vara nog!' jag älskar feber.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela