Sofia var namnet

"livet deluxe"

det ska alltid vara vi

Publicerad 2013-07-01 12:54:52 i Skitsnack,

för det andra vill jag dedikera ett inlägg till en av de viktigaste människorna i mitt liv.
jag älskar dig och min kärlek kommer alltid vara ovillkorlig till dig, du må har gjort misstag i ditt liv, men för vad du än gör och för vad som än händer kommer du alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer alltid finnas för dig. livet har sina upp och nedgångar och om detta den största nedgången vi kommer uppleva kan detta bara bli bättre. vi har en jobbig tid framför oss, men allt du gör och går igenom gör vi tillsammans. jag kommer aldrig tillåta dig lämna mig.
 
du är fortfarande den starkaste människa jag känner trots att du ser dig själv som din största svaghet.
ensam är aldrig stark. den som vågar ropa på hjälp är den starkaste, som inte vill vara ensam.
jag offrar allt, bara du lovar att stanna kvar.
 
det ska alltid vara vi, som det alltid har varit!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela