Sofia var namnet

"livet deluxe"

en stund på natten, en stund på dagen

Publicerad 2013-07-02 15:35:50 i Skitsnack,

allt bara gör så jävla ont. 
ser mig omkring och försöker fixa och dona men jag bara orkar inte. jag orkar inte. gamla fotoalbum behövs städas bort, möbler behövs flyttas om. men varför egentligen? vill bara in med det nya, bort med det gamla. sen att allt inte är riktigt ömesidigt gör inte saken bättre heller. då får det typ va som det är. 
och ett jävla infall,
dom där rosa gardinerna.. så jävla trött på dom. bort.
 
blä på allt. jag är trött och jag orkar inte. 
 
men..
imorgon får jag träffa min lilla prinsessa i alla fall.
äta glass och prata. jag är så stolt över dig!
 
 
 
ibland får man bara sluta tänka på sig själv och tänka på någon annan.
det är precis vad jag ska göra nu. 
 
- du är som en blomma från rännstenen. vissnar aldrig och är alltid kvar.
ett citat från det att jag föddes som min faster sa består.
farmor jag önskar du var här. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela