Sofia var namnet

"livet deluxe"

sista gången jag badade i lera..

Publicerad 2013-07-01 12:49:41 i Skitsnack,

först och främst är jag tillbaka från norrköping. festivalen levererade inte alls det boende vi blivit lovade och det är vi måttligt bittra över, speciellt då vi hade med oss en vän på kryckor. längst till festivalområdet, ingen mat på vår camping, en vattenstation - inga förmåner what so ever. 
måttligt arg och bitter över det, men det är bara att gilla läget vilket vi gjorde, dock kunde vädret varit med på vår sida så vi sluppit all den lera marken bjöd på men det är som vanligt när Sofia är på festival! musiken levererade dock multum. alltid i tid och alltid 100% med bara ett dåligt undantag, åbro som köpte upp all dryckesförsäljning på hela området inkl vatten. inget gratis försäljning någonstans, satt nu bojkottar vi åbro föralltid som orskade sjukdomsfall att kalla duga! och så pajade jag foten till armin men det var det lätt värt! 
 
betyg för bråvalla.. 2/5 för sämst camping. och så tycker jag verkligen det kunde varit större festivalområde med tanke på alla 52.000 besökare. hultsfred i mitt hjärta som alltid kommer vara bäst. och emmaboda såklart!
 
nästa år kör vi en tomorrowland och ultra istället.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela