Sofia var namnet

"livet deluxe"

tiden bara försvinner?

Publicerad 2013-07-24 16:13:36 i Skitsnack,

shit, det är redan onsdag och jag fyller år på måndag och på fredag är det semester. förvisso har jag ju varit sjukskriven hela juli månad, men ändå. jag vill ju inte att sommaren ska vara slut riktigt än. jag skulle ju verkligen, verkligen inte klaga om det var såhär året om, med lite vår och höst mellan. 
 
jaha, dagen då. man försöker ju göra så lite som möjligt. 
lyckades skriva klart mitt personliga brev i alla fall, så nu håller jag verkligen tummarna hårt. nu är det väl min tur att ha lite tur? och så insåg man att löningen inte är förrän imorgon så jag tog fram mina homewife skills och bakade lite småfranska och två limpor. 
så sitter gardinerna uppe nu. 
nu längtar jag efter min stora teve som jag har råd med.. i januari. nåväl!
 
duktig tjej om jag får säga min mening!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela