Sofia var namnet

"livet deluxe"

I don't care

Publicerad 2013-06-24 17:04:21 i Skitsnack,

lite övertid på arbetet. som vanligt - men denna gång med nöje eftersom jag denna vecka ska handleda fina caroline! jag ska lära henne allt jag kan, och det hjälper ju faktiskt mig att vara lite mer på alerten och faktiskt visa vad jag faktiskt kan. har insett att jag har fruktansvärt mycket kunskap och lärt mig mer än jag tror på det där arbetet. bara jag kunde våga tro lite mer på mig själv. hjälp, jag vill ha nytt jobb.
 

bänkade mig på vinballen med datorn i knät. är ju riktigt nice varmt ute! lite fuktigt bara men det gör väl inget. är så oerhört stolt över detta fantastiska hem jag lyckats skapa och ändå är jag inte alls eller har särskilt bra om pengar.
usch, om man ändå kunde sluta prata om pengar.. dessa jävla pengar och styra mitt liv!
 
bitterfitta no:1.
 
bråvalla på torsdag hur som helst! lämna sig själv till musiken, koppla av med bra sällskap och omgivning. och dra på sig en monsterfylla eller två.. minisemester, jag längtar för vad som än kommer att bli! sen funderade jag ju på igår om jag skulle försöka hålla mig nykter ett tag.. nitlott.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela