Sofia var namnet

"livet deluxe"

trötta ögon, trött huvud

Publicerad 2013-06-05 17:43:00 i Skitsnack,

tappar ju skrivandet heeeeeeelt när jag har någon i min närhet hela tiden. vilket jag absolut inte det minsta klagar på, snarare är det ju helt underbart. dock måste jag ju säga att den tiden jag nu får från det att jag slutar till att jag hämtar min älskade på jobbet är jätte behaglig att ha som ensamtid. befinner mig just nu på ballen med en öl och datorn i knät. önskar bara jag hade grannens kvällssol, men man kan ju inte få allt i världen. 
avkoppling ftw. planerat var en fika hos nea för att se hur hon och hennes käraste har det hemma nu i den pågående renoveringen, men jag hamnade här - efter 12h på arbetet helt körd i huvudet. därav en stödöl. förvisso bestod de sista tre timmarna i möte men det är tillräckligt för att hjärnan ska bli tom. fan alltså. nog med att man bara jobbar 160h denna månad men för det orkar man inte ett halvt dygn på det där stället. 
omorganisering - vi håller tummarna för att det går vägen!
 

nu längtar jag till fredag, Götet med finaste Madelene. vi kör en hel Håkan helg! jättemysigt.
 
och annars då?
händer inte mycket. 
tänkte knåpa ihop mitt cv så det blir färdigt men det kan ju vara bra att göra med ett glas vin i handen och ett gott humör (inte för att jag är arg eller ledsen men trött!). sommarplan! 
 
"det är som vanligt"
storförändring kommer. jag känner det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela