Sofia var namnet

"livet deluxe"

-

Publicerad 2013-03-29 17:14:00 i Skitsnack,

om folk kanske bara kunde sluta avsluta sina liv så skulle ju allt bara bli lite bättre.. jävla ni.. jävla värld. ta hand om varandra nu i himlen. 
 
jag kände din närvaro igår tanya. 
låten jag hörde när vi besökt dig på minneslunden, i could be the one who set you free, kom på radion. så jag började sjunga med högt, som jag alltid gör när den kommer och så började jag tänka på dig. direkt efter spelas, du måste flytta på dig. jag började faktiskt le och se upp mot himlen som var alldeles stjärnklar och jag vet att du såg mig och jag vet att det var ett tecken för dig att säga, jag har det bra nu.

jag saknar dig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela