Sofia var namnet

"livet deluxe"

då satt man på tjugoettan, igen

Publicerad 2013-03-22 20:14:00 i Skitsnack,

efter fyra timmar på ica maxi med min mor är jag tvärdöd. så hjälpte jag ju till med disken före och efter maten plus dukning och avdukning som den hjältinna till kvinna jag är (jag vet, halva Sverige skulle vilja ha min som hemmafru), meeen det är bara en tiondel av vad jobbet har mig att erbjuda imorgon. tur att det är löning på måndag.
 
fortsätter kvällen med lite godis, cola, familjsällskap.. och mig själv med lurarna på kikandes på suits. jag är fast.
 
karln är ute på äventyr. är jag glad? absolut för hans skull, han förtjänar lite kul. är jag bitter? nej inte alls. är jag svartsjuk på alla tjejer som kommer dra i hans skägg och tycka han är en störtskön typ. JA!
puss på rej, jag förväntar mig ett fyllesms där det står: du är världens bästa tjej.
 
alla kvinnor i den här världen har ett enda mål: att vinna - oavsett om dealen är bra eller inte.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela