Sofia var namnet

"livet deluxe"

dreamworks kan sin grej

Publicerad 2013-03-12 21:06:00 i Skitsnack,

i brist på annat blev det filmtime. valet stod mellan Rise of the Guardians och Cloud Atlas. har hört att den sistnämnda filmen är riktigt bra så jag offrar mig och väntar till hjärtat kommer hem och ser den då, eftersom att han aldrig kollar på film själv. (jag är så himla snäll). men jag må ju säga att jag gjorde det rätta valet ikväll, dreamworks kan ju verkligen sin grej! sjukt bra animerad film, helt frälst. jag tror det blir den filmen innan sova nu varje kväll till jag tröttnar.
medicin mot mina mardrömmar!
 
De fem legenderna som den heter på svenska, för fan se den.
nu ska jag enter sandman.
 
sleeping with t-shirt. 
 
jagsaknardigvarjeminut.
håll om mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela