Sofia var namnet

"livet deluxe"

dregla sönder och dö lite inombords!

Publicerad 2013-03-21 11:02:00 i Skitsnack,

ikea.se
 
 
 
sitter och zappar runt bland rummen på ikeas hemsida. jag sitter bokstavligen och typ dreglar. har bestämt mig för att satsa på balkongen i sommar så man verkligen kan spendera sin tid där. möblerna på den nedersta bilden ovan är ju bara ett måste! ska ut och mäta och se vad som får plats. visst ser det mysigt ut? har även hittat ett inte så dyrt möbelset jag tänkt köpa också. spanade in en del trämöbler till en början, men de måste skötas om så det bojkottar vi helt och kör all in på aliminium/stål/rostfritt (underhållsfritt ftw)!
 
möbelsetet är från plantagen. nu är bara min stora fråga om det är möjligt att ha myshörna längst in på min balle och dessa möbler framför. behöver verkligen råd. skulle också kunna ha min "myshörna" på långsidan men jag tror inte riktigt att det blir samma sak eftersom det är så öppet. 
först blir målet att spara pengar! "dags att leva fattigt för nu blir banken klippt" eller "det är värt att leva fattigt ett tag, bara man får vara kung för en dag". 
 
kan våren komma nu? det är dags!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela