Sofia var namnet

"livet deluxe"

flu

Publicerad 2013-03-19 17:32:00 i Skitsnack,

en släng av influensan besökte mig imorse när jag vaknade. näsan är som en fontän när jag nyser och huvudet känns som tre kilometer bort från mig själv. decka hårt i ett par timmmar i frossa efter att ha blivit hemskickad från arbetet. ye, life's good. inte rikigt vad jag förväntade mig, jag har inte tid med det här. men det är bara gilla läget..
 
det är nu jag önskar du var här, slutade jobbet fyra och kunde komma hit och ta hand om mig.. för jag orkar inte röra mig. sofflag.
 
det är du och jag grisen. synd att du inte är kapabel att betjäna mig när jag behöver..
 
en dag sen måste jag upp på benen igen. work is cash, cash is king. nobody's gonna do it for me n' rent don't pay itself!
 
ibland önskar jag att mitt boende var en sunkig etta för tvåtusen i månaden.. gotta find a roomie?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela