Sofia var namnet

"livet deluxe"

jag är bara lycklig just nu

Publicerad 2013-03-29 17:07:00 i Skitsnack,

anlände till åland för ett par timmar sedan, började besöket med att nästan köra över några ungdomar vid ett övergångsställe. jag är så jävla smidig! fniss. och nej, jag anser mig faktiskt inte att vara en dålig bilförare! faktiskt. fram säkert kom vi i alla fall!
 
klockan är prick sex och vi har redan hunnit med frukost, brunch och tvåfikat - öllunch med grillad korv i solen. så vila i två timmar efter det! men jag antar att det kallas långfredag av en anledning? oxfilé och vitt vin väntar för kvällen. livet rockar fett med mig alltså. jag är bara lycklig just nu
 
och så fick ju typ världens största påskägg av hjärtat också med massa nam nam i. han vinner mitt hjärta om och om igen, han är otrolig.
 
puss på dig. och puss på er fina där hemma, jag saknar er.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela