Sofia var namnet

"livet deluxe"

måndag hela veckan..

Publicerad 2013-03-11 17:59:00 i Skitsnack,

det var ju som att det var ett jävla skämt när klockan ringde imorse. "du måste skämta". nej, tjugo över fyra. man blir lika förvånad varje morgon klockan ringer innan fem, men det är bara gilla läget och kliva upp. mer jobbigt blir det när karln ligger bredvid och ser så jävla mysig ut att man bara vill lägga sig ned igen, stänga av luren och aldrig mer stiga upp ur sängen. men det går ju inte! känt mig mer eller mindre nerknarkad hela dagen, men nya glasögon och lite solarium på det så är man fit for fight igen. typ.
 
mest hungrig iklädd i min ZP.
orkar inte laga mat. måste laga mat.
 

fann lite bilder från i lördags å. jävla lyckat partaj med jävligt bra människor! å vad jag älskar mina vänner. och min karls vänner för den delen också. en eloge till tim som hjälpte en full liten fia borttappad på magget letandes efter sin pojkvän med ögonen full av tårar att hitta det hon sökte!
 
tack för att jag får leva det här underbara livet tillsammans med er. mina fina vänner. (även ni som ej finns med på bild alla gånger!) lycka i själen.
 
 
 
och tack för att jag får vara arg på dig, dum mot dig och du aldrig någonsin gör mig illa. tack för att jag får älska dig. min fina kristian.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela