Sofia var namnet

"livet deluxe"

onsdag

Publicerad 2013-03-06 19:15:34 i Skitsnack,

middagsdejt med min älskling igen. datorn alltså.
 
gjorde egna köttfärsbiffar med potatis och brunsås. kan minst sagt säga att mina biffar rockade huset! damn. så blir det ju extra bra när man har pappas kickass köttfärs! frågan är vad man ska göra av andra hälften.. köttbullar kanske. det och stuvade makaroner går ju alltid hem.
 
jaha, inget nytt i mitt liv direkt. det är som vanligt. förutom att jag inte vilat på min rast på tre dagar nu så idag deckade jag på soffan i två timmar. vanligtvis brukar jag vakna nu i känslan av: vad är det för dag, vilket år och var är jag? helt rubbad alltså. men inte idag! vaknade upp som en prinsessa. skulle dock kunna sova i tjugofyra dygn till så det blir förmodligen sängen om en timme. 
 
aldrig trodde jag att jag skulle kunna gå och lägga mig klockan åtta. antar att man får passa på när det är mörkt, så fort våren är här på riktigt är det ju kört. puh, en dag kvar. en öppning kvar. sen har jag jobbat elva öppningar i rad. klockan ringer 04.10 i vanlig ordning.
 
jag älskar mitt liv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela