Sofia var namnet

"livet deluxe"

ska det bli vår nu?

Publicerad 2013-03-25 17:18:00 i Skitsnack,

när solen börjar gå upp och det typ är ljust (det är inte svart utan himlen är mörkblå) när jag åker till jobbet på morgonen, halv fem, då måste det tamejfan betyda att det ska bli vår typ, nu! och när solen värmt upp bilen när man ska åka hem, så det känns som det är sommarhetta i bilen när man stiger in. och när man faktiskt hör fåglarna kvittra när man kommer hem. 
bara det kunde slippa vara massa jävla minusgrader..
 
jaha, sitter och har inte alls något på hjärtat. borde laga mig lite krubb, tog fram isterband, men jag orkar inte. jag har typ ingen matlust. jävla godis man tryckte i sig efter jobbet.. så fick man massa finnar i pannan för det också. ye, life's good. (bitterfitta).
 
imorgon nalkas det skiva i alla fall. springa runt och leka arton år igen och få en massa småpojkar som knackar en på axeln och vill ligga. nej tack, det blir inget med det men tack ändå, kom igen när jag fyller femtiofem och kallar mig för snusktant och blir kallad milf. (typ). 
hur som helst så blir outfitten militär. kickass.
 
och yes, löning idag! men det är redan noll på kontot (ja, typ). så det känns som vanligt när pengarna rullar in - nakenhet och känslan av att vara rånad
rån betalar av lån sa vi va?
 
lite mat och suits då. ja tack på den!
ciao bella
 
(man blir en bitterfitta när man inte får ligga.. true story)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela