Sofia var namnet

"livet deluxe"

status

Publicerad 2013-03-04 16:32:00 i Skitsnack,

nu har jag i och för sig bott hemifrån i snart sex års tid men det är inte förrän nu jag sätter mig ned och ser igenom vad det finns för alternativ på hemförsäkringar. coolt. känner mig fett vuxen.
jag vet inte vad dyrt och inte dyrt är men jag vet att nu är jag rätt! nu är hela mitt hem försäkrat och allt jag äger i det, samt jag och det jag äger utanför hemmet oavsett om jag är i Sverige eller på resande fot. och jag har drulle.
jag rockar arsle ibland.
och nu börjar månadskostnaden sjunka (trots att jag ökat den med välbehövligheter som dator och glasögon). kompis det går bra nu, övertiden börjar ge mig möda för besväret! en jämn och bra ekonomi. 
 
jag fyller tjugofyra i sommar. nu är jag vuxen, på riktigt.
 
och jag har inte ens ålderkris eller ångest över livet..
idag är en bra dag.
 
 
 
OCH! jag älskar att komma hem till lugn. grisarna sover, solen skiner utanför och det är alldeles tyst. lugn och ro. harmoni i själen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela