Sofia var namnet

"livet deluxe"

sunday

Publicerad 2013-03-03 20:43:00 i Skitsnack,

we all have up n down days. today is a down.
 
trött tjej idag, ont i kroppen och ont i huvudet. värken i örat verkar ha gått bort i alla fall, vilket ju är bra. jobba idag har varit hårt, noll energi men jag tackar min syster och molly för allt stöd och solariumet som gav mig lite nyenergi.
 
dunka ner på soffan. där kom saknaden. idag kändes den extra tung och jobbig, tårar som sitter på gränsen till att fällas ut men stannar tungt innanför ögonlocken. andas, andas. jag önskar verkligen ett besök i helgen.. kan gudarna snälla göra mig till lags bara en gång till? det är jag väl värd efter allt detta hårda arbete för att slippa tänka. snälla?
 
att mor bjöd på middag blev lite av dagens räddning. hälleflundra. gud vad duktig hon är på mat min mor! eloge.
 
tunga steg hem, tunga steg till sängen.. krama om t-shirt. tårarna håller sig än. god natt.
allt jag önskar är fem minuter med dig. helst en natt omfamnad.. men fem minuter.
 
livet är hårt och inget är lätt.
då är allt som vanligt alltså.
 
'grattis' på vår dag älskling.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela