Sofia var namnet

"livet deluxe"

thank God it's friday, eller?

Publicerad 2013-03-22 11:23:46 i Skitsnack,

jävligt seg morgon. lika ont i kroppen som vanligt, pah. men jag skulle härmed vilja friskförklara mig. utom förkylningen som kommit tillbaka, lagom sådär till man väljer att gå tillbaka men någon måtta får det faktiskt vara! nu kör vi jobb som sagt fram till påsk så är man ledig ett par dagar sedan, jätte skönt. 
 
jaha, annars? måste ta mig ner till siggis för att posta brev och handla lite mjölk.
mina vänner tänkte våldgästa mig ikväll men vi får skjuta upp det ett par dagar, idag blir fokus på orken att ta sig till jobbet imorgon. så jag ska nog gå över till min mor och tigga krubb. 
låter som en vettig idé.
 
taggataggatagga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela