Sofia var namnet

"livet deluxe"

three people, one sentence

Publicerad 2013-03-18 20:15:00 i Skitsnack,

jag saknar tiden från förr, även fast jag aldrig haft det så bra som jag har nu. jag saknar dig ibland, inte det, utan min vän - den som kände mig djupast in i hjärtat. jag ser i dina ögon att du fortfarande bryr dig om mig.
ett minne blott, begravt i hjärtat.
 

jag och malin körde solen efter arbetet, riktigt skönt. ligga ner, bli fullständigt avslappnad, tänka och ibland somna. endorfinkick deluxe. gillas. efteråt kom min fina nea hem till mig så blev det en mysig promenad på isen, kallt men uppfriskande.
 
 
 
tänk att man kan bli så glad av att umgås med dig! 
älskade vänner, vad vore jag utan er?
 
till den som har skridskor hemma säger jag,
snälla kom och åk med mig!
 
nu, en stund för mig själv, spikmatta och enter sandman.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela