Sofia var namnet

"livet deluxe"

you said you'll never stop pray for me, i'm glad you did.

Publicerad 2013-03-14 15:47:00 i Skitsnack,

förlåt att jag aldrig någonsin sa förlåt.
 
förlåt för att jag sårade dina innersta känslor för mig genom att ta en drastisk handling jag har fått ångra djup. jag beskyllde all min smärta på dig och det gör jag fortfarande, men det var inte förrän idag jag förstår varför. varför du reagerade och stötte bort mig. 
vi har båda gått vidare och kommer alltid ha en speciell plats i varandras hjärtan. dock hade det aldrig fört oss dit där vi är nu, om jag inte gjort det valet jag gjorde. och jag vet att det var du som räddade mig. tack.
 
livet lärde mig en läxa, gör det bästa av det och gör det med de förutsättningar du har. 
 
jag vill aldrig mer gå på begravning. 
och jag vill aldrig att någon ska behöva gå på min, innan tiden är inne. 
 
vi skapar problem genom lögner, skuld och lidande. 
ljug aldrig och undanhåll aldrig sanning från mig som kommer få mig att lida. det kallas för skuld. bespara smärtan och var alltid ärlig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela