Sofia var namnet

"livet deluxe"

enter night

Publicerad 2013-05-30 23:54:00 i Skitsnack,

då ska vi försöka sova ensam för första gången på veckor. inte taggad efter förra nattens mardröm, som var väldigt brutal. stress, oro, ångest. fuck dedär.
 
G'nite

tänk vad lustigt man tänker ibland. 'ensamhet' is the shit, ensam är stark. så fan heller, så jävla mycket lögn. man må vara mer sårbar när man är två för tillit kan hugga dig i ryggen när som, men fortfarande - två kommer alltid vara bättre än en.
 
 saknad är bra ibland.
men jag saknar min trygghet bredvid när jag är som mest sårbar, när jag är ensam i sängen, när jag sover. 
K♥
 
 - if I die before I wake, I pray the lord my soul to take.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela