Sofia var namnet

"livet deluxe"

!

Publicerad 2013-05-29 16:44:04 i Skitsnack,

jag borde typ lägga mig ned och läsa en bok och bara koppla av.
det går ju inte! hemma i tid för en gångs skull, hunnit med vardagssysslorna på en timme ungefär. jätte skönt att slippa stressa och kunna känna att man gör och har gjort ett bra jobb. arbetet kommer ju fan ge mig magsår deluxe snart. jag vet att alla jobb ger en käftsmällar ofta och man ibland inte orkar men ni som aldrig prövat donken vet inte. donken är värst. därför jag inte rekommenderar det till någon eller något. bara gilla läget och kila stadigt! man saknar den gamla goda tiden, då det faktiskt var riktigt kul och man faktiskt kände sig som något, någon bra. nu är det ju bara lekstuga av alltihopa..
nåja, nog talat om det - vi hoppas på att min framtid ser ljus ut vad gäller studera och mitt framtida arbete!
 
imorgon har jag jobbat min sjunde öppning och fan vad trött jag är. sova ut på fredag ohja! fira systers födelsedag som är imorgon och student som är på fredag!
det är så jävla sjukt när man ser tillbaka på sina egna studentbilder och hon bara var en liten syster! kunde fan aldrig drömma om att hon en vacker dag skulle ta studenten, den där lilla systern. och på fredag är hon helt klar, överlevd och redo för framtiden! brutalt stolt!
längtat som tusan efter din hittills bästa dag i livet! fredag fredag fredag, kom nu snälla!
 
 
inte mycket mer på hjärtat faktiskt. 
fastnat för johnossi och kings of leon igen. musik för kropp och själ.
desperation. motivation.
 
jag undrar hur det kommer att vara, kommer att bli, kommer att sluta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela